Çankırı Halkı Yüz Yüze İletişimi Tercih Etti

Geri

Çankırı Halkı Yüz Yüze İletişimi Tercih Etti

30 Aralık 2021

 

Çankırı’da vatandaş, isteklerini iletmek için yüz yüze iletişimi tercih etti. Çankırı Belediyesi Hilal Masa’ya 2021 yılında gelen 8 bin 397 istek ve şikâyetin 5 bin 26 tanesinde vatandaş Hilal Masa’ya bizzat gelerek çözüme kavuşturulmasını istedi. İkinci sırada ise 2 bin 613 ile WhatsApp İhbar Hattı üzerinden gelen talepler yer aldı. 

Belediye Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde Belediyenin vitrini olarak hizmet veren Hilal Masa, son bir yılda 18 bin 418 vatandaşın talebini ilgili birimlere ulaştırarak cevap verilmesini sağladı. Dilekçelerin dışında yapılan taleplerde ise vatandaşın daha çok yüz yüze iletişim modelini tercih ettiği görüldü. Çankırı halkı, 8 bin 397 istek ve şikâyetin 5 bin 26’sını şahsen başvurarak, 2 bin 613’ünü WhatsApp üzerinden, 758’ini ise ALO 153, 185 ve 444 0 318 hatlarını arayarak bildirdi. Yapılan bildirimlerin %89’una olumlu cevap verilirken %11’ine ise kurum ile ilgisi olmamasından dolayı olumsuz dönüş yapıldı.

Verilen resmi dilekçelerin 769’unu cenaze ilan sayısı ile 201 adetini resmi kurum ilanları oluşturdu.

Belediye Başkanı İsmail Hakkı Esen, Hilal Masa’nın 2022 yılında yenilendiği yeni yerinde Çankırı halkına hizmet etmeye ve vatandaşların öncelikli çözüm merkezi olmaya devam edeceğini söyledi.