ÇANKIRI BELEDİYESİ HİZMET MEMNUNİYETİ İÇİN EV TOPLANTILARI İLE VATANDAŞI DİNLİYOR

Geri

ÇANKIRI BELEDİYESİ HİZMET MEMNUNİYETİ İÇİN EV TOPLANTILARI İLE VATANDAŞI DİNLİYOR

13 Mayıs 2016

Belediye Başkanı İrfan Dinç, meclis üyesi ve birim müdürlerinin  vatandaşların ayağına giderek belediyenin yaptığı çalışmaları anlattıklarını belirterek "Amacımız halkımızın ayağına giderek memnun oldukları hizmetleri belirleyip, eksik olduğumuz alanlarda istek ve şikayetleri dinlemek, bu taleplere çözüm üreterek halkımıza daha iyi hizmet sunabilmektir. Yoğun çalışma temposu esnasında gözümüzden kaçan aksaklıkları hizmeti alan direkt muhatabından dinleyerek onlardan gelecek talepleri, istekleri değerlendirmeyi ve bundan sonraki çalışmalarımızın yol haritasını da bu taleplere göre belirlemeyi hedefliyoruz. Ev toplantılarda siyaset konuşulmuyor, tamamıyla hizmet odaklı toplantılar gerçekleştiriliyor. Bir nevi memnuniyet anketi de diyebiliriz bu çalışmaya. Apartmanlarında, mahallelerinde komşuları ile birlikte bilgilendirme toplantısı düzenlemek isteyen hemşehrilerimiz beyaz masaya müracaat edebilirler. Arkadaşlarımızı kendilerine yönlendirebiliriz" diye konuştu.

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen ve bir aydır devam eden Çankırı Belediyesi'nin vatandaşları dinleme programı kapsamında Ramazan ayı başına kadar bin ev toplantısının hedeflendiği, talep gelmesi halinde bundan sonra da yapılabileceği belirtildi.